Welkom in Ghana

Hoi allemaal, even een korte update over de eerste dagen in Ghana.
Als eerste een grote dank aan Ton en Joris voor het inpakken van mijn koffer.
Na een goede vlucht, veilig geland op Accra en gelukkig met alle koffers.
Op het vliegveld kon ik al goed het verschil zien tussen de Nederlandse mentaliteit en die van de Ghanezen. Alles rustig op zijn tijd.
Na een hobbelig rit aangekomen bij Tina, waar de stroom om half 2 pas weer aanging. Welkom in Ghana.
De volgende dag weer vroeg uit de veren, om de laatste dingen te leren wat je wel en niet kan/mag doen in Ghana.
Daarna lekker uitwaaien op het strand, waar we djembé en danslessen kregen. Hier uit bleek dat ik later maar niks met dans of muziek moet gaan doen.
Morgen gaan we naar de markt en woensdag vertrek ik dan eindelijk naar mijn project in Wulugu.
Dikke kus
Anne

Reacties

Reacties

El - Ton

Fijn te horen dat de reis goed is gegaan.
Denken aan je. Wat niet muzikaal, je kunt toch zingen.

Liset

Top gedaan Anne.
Fijn dat je ons meeneemt met je belevenissen en ervaringen.
Ook van mij een dikke kus.

Bart

Nogmaals veel plezier en hou ons op de hoogte van al jouw avonturen.

dieke knoefel diene peetoom

Evelien

Wat leuk Anne om je zo te volgen.
Kijk al uit naar je volgende ervaring !!

Pieter & Nelly

21-12-2016.
Anne je ziet wel dat er toch iemand je begelijd, wij wensen
jou heel veel werk plezier in Ghana.

Tiny van de ruiver

Leuk Anne om te lezen. Puck heb ik het voorgelezen en zelfs pluisje zat te luisteren. Toi toi toi.
Knuffel

Lianne Gilkes

Ha Anne,
Super leuk om jou eerste verslag te hebben mogen lezen.
Fijn om te horen dat je reis goed is verlopen.
Nogmaals heel veel succes en vooral veel plezier in Ghana!
Ook in Ghana fijne kerstdagen gewenst.
Liefs, John, Lian & Wesley ???

PP

Hey Anne! Wat bis dich good bezig, bin trots op dich.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active