Happy new year!

Hoi allemaal,
Wat gaat de tijd snel hier, alweer een week voorbij.
Deze week veel bij het weeshuis geweest. En wat zijn de kinderen allemaal lief!
Het is me wel opgevallen dat de kinderen alleen in het weeshuis zijn als er eten wordt gemaakt of als ik er ben.
De rest van de dag zwerven ze rond door Wulugu of zitten de hele dag in de schaduw en doen niks.

Dindsdag ben ik naar een begrafenis gegaan. Heel indrukwekkend om te zien. Het is niet binnen zoals we in Nederland gewent zijn.
Het is buiten en er waren wel honderden mensen. Een begrafenis zien sommige hier als een gelengenheid om vrienden en familie weer te spreken. En dan niet na de begrafenis maar tijdens de begrafenis. Dat was iets waar ik toch wel raar van opkeek, want je verwacht toch wel dat het op zo'n moment stil is.
Na de begrafenis kreeg iedereen eten mee naar huis.

Ook zijn we deze week begonnen met het maken van stenen voor de muur die rondom de moestuin komt.
Eenmaal lekker bezig, zag ik opeens allemaal kinderen uit het weeshuis rennen. Al snel genoeg merkte ik waarom. Ze hadden een bijen nest ontdekt, dus ik natuurlijk ook zwaaiend om me heen wegrennen. En maar goed ook, want de zoon van Mary en John die er op dat moment ook was, is gestoken in zijn gezicht. Een beetje opgezwollen en pijnlijk, maar het gaat nu al een stuk beter met hem.

Afgelopen weekend was natuurlijk nieuwjaar. Ik was heel benieuwd naar hoe ze dit hier vieren.
Samen met John en Mary ben ik naar het dorpje gegaan waar John als pastoor in de kerk werkt.
We zijn hier zaterdagavond naar de kerk gegaan en hebben gezongen en gedansen om zo het nieuwe jaar in te gaan.
De volgende ochtend gewoon weer vroeg op, om je raadt het al, alweer naar de kerk te gaan. Het was heel leuk om nieuwjaar op een andere manier te vieren.
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2017 toe.

Dikke kus
Anne

Reacties

Reacties

Esther

Hoi Anne,
Nou ik ben supertrots op je, je doet het toch maar even! Ik wens je een heel goed 2017 en ik kijk al uit naar je volgende verhaal. Dikke kus van Esther

Tim

Heey Anne ik wens je een happy new year toe !! En nog veel succes en vooral veel plezier!!

Marian

Hoi Anne
Ten eerste een heel gelukkig nieuwjaar. Wat een prachtige verhalen. Kijk al uit naar het volgende !! We kunnen trots zijn op zo'n nicht. Anne veel succes !!
Liefs Marian

Sam

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen
xxx

Ingrid.

Hoi Anne. Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Anne jij ook de beste wensen in 2017. En de kindjes uit het weeshuis zo lief, terwijl ze eigenlijk niets hebben om mee te spelen. Daar word je stil van. Maar jij draagt zeker een steentje bij voor die lieve schatjes. En daar zijn we allemaal heel trots op. Verder wens ik jou heel veel succes met je moestuin. Gaat zeker lukken. Ik zou zeggen tot de volgende keer. Lieve groetjes van ons.

Ilse & Tom

Een gelukkig nieuwjaar en de best wensen! Xx

Yvette

Nog de allerbeste winse vanoet Holt-Blierick! Ik bin beniejd naor ut volgende verhaol en misschien lök ut auk met de foto's.
Dieke Knoevel!

Pieter & Nelly

Anne wij wensen Jou heel veel liefde en veel geluk in jaar 2017,en nog veel werk plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active